eprintid: 23383 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/33/83 datestamp: 2017-01-24 08:42:40 lastmod: 2017-01-24 08:42:40 status_changed: 2017-01-24 08:42:40 type: article metadata_visibility: show title: Зміст і методи формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку language: ukraine creators_name: Тарнавська, Н. П. creators_name: Донченко, К. Г. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Альтхауз Д. , Дум Э. "Цвет, форма, количество". - М. : Просвещение 1984 г. - 64с., С. 11 -16, 40. 3. Большунова Н. Я. Организация образования дошкольников в формах игры средствами сказки: Учебное пособие. - Новосибирск: Изд-во НГПУ, 2000. - 372 с. 4. Венгер Л.А. , Дьяченко О.М. "Игры и упражнения по развитию умственных способностей у детей дошкольного возраста". -М.: Просвещение, 1989. - 350 с. 5. Глаголева Л.В. "Сравнение величин предметов в нулевых группах школ" Л-М. : Работник просвещения 1930.- 554с., С. 4-6, 12-13. 6 . Грин Р., Лаксон В. "Введение в мир числа М. : Педагогика 1982. - 192с., С. 13-20. 7. Ерофеева Т.И. и другие. "Математика для дошкольников",- М.: Просвещение 1992. – 192с. 8. Под.ред. Запорожца А.В. и Усовой А.П. «Психология и педагогика игры дошкольника» М. : Просвещение 1966.- 381с., С. 216-220. 9. 3вонкин А. "Малыш и математика, непохожая на математику". Знание и сила, 1985.- С. 41-44. 10. Щербакова К. Й. Теорія і методика математичного розвитку. 2005. Євр. Університет. – 262 с., С. 15, 45. 11. Програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” / О. І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. - Тернопіль: Мандрівець, 2013. - 264 с. С. 58. citation: Тарнавська, Н. П., Донченко, К. Г. (2015) Зміст і методи формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23383/1/1.PDF