eprintid: 2343 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 54 dir: disk0/00/00/23/43 datestamp: 2008-11-18 10:59:34 lastmod: 2015-08-14 18:42:07 status_changed: 2008-11-18 10:59:34 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності language: ukraine abstract: Автор стверджує, що створення і реалізація новаційних освітянських моделей активізації креативного потенціалу студентської молоді в процесі її професійної підготовки та формування в неї фасилітативної компетентності може здійснюватися тільки педагогом-фасилітатором. У статті наголошується на необхідності переходу від суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної педагогіки. creators_name: Левченко, О. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 39 pagerange: 23-26 refereed: TRUE citation: Левченко, О. О. (2008) Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). с. 23-26. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2343/1/23-26.pdf