eprintid: 23505 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/05 datestamp: 2017-01-30 19:25:46 lastmod: 2017-01-30 19:33:09 status_changed: 2017-01-30 19:25:46 type: article metadata_visibility: show title: Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів language: ukraine abstract: У статті представлено основні механізми розвитку творчих сил майбутніх педагогів засобами науково-дослідної роботи, а саме: навчально-дослідна робота у структурі освітнього процесу; в поза аудиторній діяльності; наукова творчість та організаційно-масові заходи поза межами вишів. Визначено особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів (викладач керується схильностями й бажаннями студента; інноваційна методика навчання дисциплін, створення умов реалізації здібностей студента). keywords: науково-дослідний, організація, професійна підготовка, готовність creators_name: Журавська, Н. С. creators_id: juravska@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 65-69 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Слюсаревський М. М. Теоретико-методологічні та праксеологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. М. Слюсаревський // Вища освіта України. – 2011. – № 1. – С. 12–20. 2. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / [уклад. і головн. ред. В. Т. Бусел]. – К. : Ірпінь : ВТФ ''Перун'', 2005. – 1728 с. 3. Сущенко Л. О. Науково-педагогічний супровід професійного зростання освітян : теорія і практика : [монографія] / Л. О. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – 148 с. 4. Журавська Н. С. Педагогічна освіта для викладачів вищої аграрної школи : наукові дослідження // Сучасні наукові дослідження та розробки : теоретична цінність та практичні результати. – Зб. матер. міжн. наук.- практ. конф. : Братіслава, 2016. – С. 96–97. 5. Русіна Н. Г. Модернізація вищої освіти України та Польщі : особливості та шляхи реалізації / Н. Г. Русіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ ''Переяслав–Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди'' : тематичний випуск ''Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 2016. – Додаток 1 до Вип.36, Том VІІ (67). – С. 76–86. 6. Ящук С. П. Навчання спеціальних дисциплін : теорія і практика / С. П. Ящук // Розвиток сучасної освіти : теорія і практика, інновації. – Зб. матер. міжн. наук.– практ. конф. : Київ, 2016 . – С. 227–228. 7. Русіна Н. Г. Професійна підготовка фахівців просторової організації економіки в університетах Польщі / Н. Г. Русіна // Молодий вчений, 2016. – № 1 (28). – С. 89–93. 8. Яковенко О. І. Категорії компетентністного підходу / О. І. Яковенко // Наукові записки : [зб. наук. статей Нац. пед. Ун-ту ім. М. П. Драгоманова] / укл. Л. Л. Макаренко. – К., 2012. – Вип. СІІ (102). – 286 с. 9. Журавська Н. С. Методика навчання та виховання у вищих навчальних закладах країн Європейського Cоюзу та України : порівняльний аспект : [монографія] / Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2015. – 608 с. 10. Ящук С. П. Правова компетентність як складова професійної компетентності майбутніх соціальних працівників / С. П. Ящук // Діалог культур Україна – Греція : культурна політика XXI століття в європейській ретроспективі. – Зб. матер. міжн. наук.- практ. конф.: Київ, 2016 .– С. 122–124. citation: Журавська, Н. С. (2016) Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 65-69. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23505/1/15.pdf