%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Кендзьор, П. І. %D 2016 %F zu2:23506 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічний експеримент, критерії ефективності, полікультурне виховання %N 4 (86) %P 70-74 %T Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту %U http://eprints.zu.edu.ua/23506/ %X У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності впровадження авторської моделі полікультурного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено критерії оцінки рівня сформованості полікультурних компетентностей в учнів на кожному етапі експерименту. Згідно з отриманими даними, запропонована модель виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості культурно-пізнавального, толерантно-ціннісного та комунікативно-поведінкового потенціалів школярів.