eprintid: 23507 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/07 datestamp: 2017-01-30 19:35:59 lastmod: 2017-01-30 19:43:21 status_changed: 2017-01-30 19:35:59 type: article metadata_visibility: show title: Основні характеристики комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти language: ukraine abstract: У статті визначено термін ''комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти'', описано особливості та виділено компоненти комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, виокремлено суб’єкти й об’єкти процесу його стандартизації; встановлено доцільність формування та подальшого розвитку зазначеного середовища, а також його місце у системі освіти впродовж життя keywords: інформаційно-комунікаційні технології, підвищення кваліфікації педагогічних працівників. creators_name: Колос, К. Р. creators_name: Грабовський, П. П. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 75-80 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Биков В. Ю. Навчальне середовище сучасних педагогічних систем / В. Ю. Биков // Професійна освіта : педагогіка і психологія. – За ред. : І. Зазюна, Н. Ничкало, Т. Левовицького, І. Вільш. – Україно-польський журнал. – Видання ІV. – Ченстохова : ВПШ у Честохові, 2004. – С. 59–79. 2. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. 3. Мусієнко М. М. Екологія : тлумачний словник [Електронний ресурс] / М. М. Мусієнко, В. В. Серебряков, О. В. Брайон. – Режим доступу: http://eduknigi.com/ekol_view.php?id=347. 4. Колос К. Р. Основні компоненти комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Колос // Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : матеріали наук. конф., (Київ, 21 бер. 2013 р.). – НАПН України, ІІТЗН – К., 2013. – С. 170–171. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/1422/. 5. Нова школа : простір освітніх можливостей [проект (на 18.08.2016) ; МОН України] [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://sites.google.com/site/metodicnijmist/dokumenti. 6. Ожегов С. И. Толковый словарь русского языка / С. И. Ожегов, Н. Ю. Шведова. – М. : Азбуковик, 1999. – 944 с. 7. Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. – М. : Высш. шк. – 2004. – 511 с. 8. Иванов А. В. Культурная среда общеобразовательной школы как педагогическое явление : автореф. дис. на соискание ученой степени д-ра пед. наук : спец. 13.00.01 ''Общая педагогика, история педагогики и образования'' / Александр Владимирович Иванов ; Тамбовский государственный университет имени Г. Р. Державина. – Тамбов. – 2006. – 49 с. 9. Кательницька М. О. Теоретичні підходи до визначення середовища як педагогічного явища / М. О. Кательницька // Наукові праці ДонНТУ. – № 1 (13), 2013. – С. 1–4. 10. Жук Ю. О. Особливості використання засобів нових інформаційних технологій у навчально-виховному процесі професійно-технічного закладу освіти / Ю. О. Жук // Нові технології навчання : [наук.- метод. зб.]. – К. : ІЗМН, 1998. – № 24. – С. 72–78. 11. Краткий педагогический словарь : [учеб.-справ. Пособие] / Г. А. Андреева, Г. С. Вяликова, И. А. Тютькова. – М. : Секачев : Ин-т общегуманитар. исслед. – 2005 – 180 с. 12. Биков В. Ю. Сучасні чинники розвитку системи освіти України [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – № 3(7). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/107/93. citation: Колос, К. Р., Грабовський, П. П. (2016) Основні характеристики комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 75-80. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23507/1/17.pdf