eprintid: 23508 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/08 datestamp: 2017-01-30 19:38:45 lastmod: 2017-01-30 19:46:23 status_changed: 2017-01-30 19:38:45 type: article metadata_visibility: show title: Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід language: ukraine abstract: У статті представлено результати аналізу наукової літератури щодо визначення теоретичних передумов дослідження цінностей інновацій у системі освіти; охарактеризовано різні підходи до формування критеріальної системи оцінювання акмеологічних засад діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів; визначено основні тенденції проектування критеріїв моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів у науковій літературі. keywords: критерії моніторингу, акмеологічний підхід, цінності, ціннісні засади, аксіологічна сфера, інноваційні навчальні заклади creators_name: Левківська, К. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 81-85 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Новые ценности образования : [тезаурус для учителей и школьных психологов] / ред-сост. Н. Б. Крылова. – М. : Российский Фонд Фундаментальных исследований, 1995. – 110 с. 2. Пономарев М. В. От реформ и экспериментов к инновационной модели – стратегия развития современного образовательного пространства / М. В. Пономарев // Центр мониторинга качества послевузовского и дополнительного образования : [Электронный ресурс]. – Режим доступа : mioo.narod2.ru/informatsiya_o_tsentre/polozhenie_o_tsentre/index.html. 3. Цимбалару А. Д. Моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу : наукові підходи [Електронний ресурс] / А. Д. Цимбалару. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em4/content/07cadast.htm. 4. Ясвін В. Аналіз організаційно-освітньої моделі школи [Електронний ресурс] / В. Ясвін // Освіта.ua. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/theory/2024/. 5. Буценко Е. В. Применение исследовательского мониторинга и диагностики в использовании прогрессивных методов организации учебно-воспитательного процесса на основе средств информационных технологий [Электронный ресурс] / Е. В. Буценко. – Режим доступа : http://www.stvcc.ru/prep/articles/monitoring/. 6. Левинтова Н. Е. Современные методы мониторинга уровня подготовки обучающихся [Электронный ресурс] / Наталия Евгеньевна Левинтова. – Режим доступа : http://festival.1september.ru/articles/505414/. 7. Сергеєва Л. М. Моніторинг фахового успіху випускників професійних навчальних закладів / Л. М. Сергеєва, Г. Г. Русанов, І. В. Ілько // За ред. Л. І. Даниленко, Л. М. Сергеєвої. – К. : ТОВ ''Етіс Плюс'', 2008. – 96 с. 8. Алексеев Н. Г. Инновации – Innovations / Н. Г. Алексеев // Новые ценности образования : [тезаурус для учителей и школьных психологов] / ред-сост. Н. Б. Крылова. – М. : Российский Фонд Фундаментальных исследований, 1995. – 110 с. – С. 33–34. 9. Инновационная деятельность // Муниципальное образовательное учреждение дополнительного профессионального образования (повышения квалификации) специалистов / Методический центр ''Раменский дом учителя'' [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.mou-rdu.ru/innovacii.htm. 10. Альтернативные модели воспитания в сравнительной педагогике / Под. ред. М. Н. Певзнера, С. А. Расчетиной. – Новгород : НовГУ, 1995. – Часть 2. – 232 с. 11. Князева М. М. Инновационный потенциал педагога – Innovatory Potential of the Teacher / М. М. Князева // Новые ценности образования : [тезаурус для учителей и школьных психологов] / ред-сост. Н. Б. Крылова. – М. : Российский Фонд Фундаментальных исследований, 1995. – 110 с. – С. 34–35. 12. Лепейко Т. Оцінювання готовності персоналу до проведення організаційних змін / Тетяна Лепейко, Денис Нейпак. // Управлінські інновації. – 2012. – № 1. – С. 156–166. 13. Hiatt J. M. ADKAR : Model for Change in Business, Government and our Community : How to Implement Successful Change in our Personal Lives and Professional Careers / J. M. Hiatt. – Colorado : Prosci Research, 2006. – 148 p. citation: Левківська, К. В. (2016) Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 81-85. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23508/1/18.pdf