%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Лисенко, М. Ю. %D 2016 %F zu2:23509 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K саморегуляція, особистість, навчальна діяльність, методи навчання, саморозвиток, самопізнання, уміння і навички %N 4 (86) %P 86-90 %T Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/23509/ %X У статті обґрунтовано актуальність проблеми саморегуляції діяльності особистості, з’ясовано сутність саморегуляції та методів її реалізації (самопереконання, самооцінки, самоконтролю, самонаказу та ін.) на кожному з етапів диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики: підготовчому, технічному, художньому. Окреслено завдання, висвітлено форми, прийоми та умови навчальної роботи студентів по реалізації запропонованих методів у практичній діяльності, визначено принципи розвитку комплексу саморегуляційних умінь.