eprintid: 23509 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/09 datestamp: 2017-01-30 19:41:35 lastmod: 2017-01-30 19:49:11 status_changed: 2017-01-30 19:41:35 type: article metadata_visibility: show title: Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано актуальність проблеми саморегуляції діяльності особистості, з’ясовано сутність саморегуляції та методів її реалізації (самопереконання, самооцінки, самоконтролю, самонаказу та ін.) на кожному з етапів диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики: підготовчому, технічному, художньому. Окреслено завдання, висвітлено форми, прийоми та умови навчальної роботи студентів по реалізації запропонованих методів у практичній діяльності, визначено принципи розвитку комплексу саморегуляційних умінь. keywords: саморегуляція, особистість, навчальна діяльність, методи навчання, саморозвиток, самопізнання, уміння і навички creators_name: Лисенко, М. Ю. creators_id: rabinshuk89@ mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 86-90 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гриньова М. В. Саморегуляція : [навчально-методичний посібник] / М. В. Гриньова. – Полтава : АСМІ, 2008. – 268 с. 2. Березовська Л. І. Самовиховання та саморегуляція особистості : [навчальний посібник] / Л. І. Березовська. – К. : Видавничий дім ''Слово'', 2011. – 168 с. 3. Костіна Л. М. Про самостійні заняття з розвитку диригентської техніки. Методичні рекомендації / Л. М. Костіна. – Х., 2009. – 43 с. 4. Українсько-російський словник навчально-педагогічних понять і термінів / [Вовк Л., Гончаров В., Падалка О. та ін.]. – K. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – 334 с. 5. Бояринцев В. П. Проблемы психологии, психофизиологии активности и саморегуляции личности / В. П. Бояринцев. – М., 1988. – 178 с. 6. Костенко Л. В.Формування хормейстерських умінь у класі хорового диригування. Методичні рекомендації / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. – Ніжин : НДПУ імені М. Гоголя, 2004. – 25 с. 7. Семенов И. М. Рефлексия в организации творческого мышления и саморазвития / И. М. Семенов. – М., 1999. – 256 с. 8. Крылов О. О. Психология / О. О. Крылов. – М. : Проспект, 1999. – 584 с. 9. Цюряк І. О. Особистісний підхід у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музики. Методичні рекомендації / І. О. Цюряк. – Житомир : ЖДУ імені І.Франка, 2008. – 60 с. citation: Лисенко, М. Ю. (2016) Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 86-90. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23509/1/19.pdf