%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мирончук, Н. М. %D 2016 %F zu2:23510 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K контекстна підготовка, контекстний підхід, контексти професійної діяльності, самоорганізація, викладач вищої школи %N 4 (86) %P 91-94 %T Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/23510/ %X У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).