eprintid: 23510 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/10 datestamp: 2017-01-30 19:44:03 lastmod: 2017-01-30 19:52:00 status_changed: 2017-01-30 19:44:03 type: article metadata_visibility: show title: Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності language: ukraine abstract: У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації). keywords: контекстна підготовка, контекстний підхід, контексти професійної діяльності, самоорганізація, викладач вищої школи creators_name: Мирончук, Н. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 91-94 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : контекстный поход : [метод. пособие] / А. А. Вербицкий. – М. : Высш. шк., 1991. – 207 с. 2. Вербицкий А. А. Компетентностный подход и теория контекстного обучения : материалы к четвертому заседанию методологического семинара 16 ноября 2004 г. / А. А. Вербицкий. – М. : Исслед. центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 84 с. 3. Дем’яненко Н. М. Контекстно-професійна підготовка майбутнього викладача вищого навчального закладу / Н. М. Дем’яненко // Оптимізація циклу соціально-гуманітарних дисциплін у вищій освіті України в контексті євроінтеграції : [монографія (рукопис)] / [Б. А. Воронкова, М. А. Дебич, Н. М. Дем’яненко та ін.] ; за заг. ред. Г. В. Онкович. – К., 2014. – С. 88–119. 4. Вітвицька С. С. Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Світлана Сергіївна Вітвицька. – Житомир, 2011. – 598 с. 5. Дубовицкая Т. Д. Развитие самоактуализирующейся личности учителя : контекстный поход : автореф. дисс. на соискание учен. степени докт. психол. наук : спец. 19.00.07 ''Педагогическая психология'' / Т. Д. Дубовицкая. – М., 2004. – 48 с. 6. Желанова В. В. Рефлексивно-контекстне освітнє середовище як чинник професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ / В. В. Желанова // Педагогічний дискурс. – 2012. – Вип. 11. – С. 88–93. 7. Калашников В. Г. Образовательная среда контекстного типа / В. Г. Калашников // Высшее образование в России. – 2012. – № 4. – С. 92–97. citation: Мирончук, Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 91-94. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23510/1/20.pdf