%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Олійник, С. В. %D 2016 %F zu2:23511 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійна компетентність, музично-творчий потенціал, музикотерапія, фізіологія емоційності, міжгалузева інтеграція %N 4 (86) %P 95-99 %T Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції %U http://eprints.zu.edu.ua/23511/ %X У статті вперше обґрунтовано ідею розвитку музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Зважаючи на фізіологічні основи емоційності людини розкрито новітні підходи до актуалізації енергоінформаційної дії музичних творів. Розглянуто використання вібраційної природи музики у різних галузях знання, а саме медицині, психології, педагогіці. З’ясовано, що музикотерапевтичний підхід є інтегруючим у міжгалузевому просторі.