eprintid: 23515 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/15 datestamp: 2017-01-30 19:57:32 lastmod: 2017-01-30 20:04:57 status_changed: 2017-01-30 19:57:32 type: article metadata_visibility: show title: Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів language: ukraine abstract: У статті розкрито зміст понять "креативність" і "творчість" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. З’ясовано, що креативна здатність ґрунтується на синтезі творчої фантазії й професійного інтелекту. Достатньо високий рівень інтелекту є істотною й необхідною якістю творчого процесу. Встановлено, що креативність майбутнього вчителя-класовода потрібно розвивати в процесі педагогічної практики, яка передбачає постійний творчий пошук, самостійний розвиток і формування професійних умінь. З'ясовано, що мета виробничої практики у контексті формування творчої мовнокомунікативної особистості учителя початкових класів, – навчити студентів застосовувати здобуті знання з української мови у конкретних ситуаціях професійного спілкування. Визначено: студент-практикант має усвідомлювати, що результативність навчальних досягнень школярів значною мірою залежать від творчої активності вчителя, здатного по-новому застосовувати знання й уміння сформовані в процесі професійної мовної й лінгвометодичної підготовки в нових умовах сьогодення. keywords: креативність, творчість, інтелект, педагогічна практика, мовнокомунікативна компетентність creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 111-115 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Національна доктрина розвитку освіти / Сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/laws/Ukaz. 2. Чобітько М. Г. Особистісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура / М. Г. Чобітько // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 3 (48). – С. 48–56. 3. Психологічна енциклопедія / авт.–упоряд. О. М. Степанов. – К. : Академвидав, 2006. – 424 с. 4. Современный психологический словарь / сост. и общ. ред. Б. Г. Мещеряков, В. П. Зинченко. – М. : АСТ ; СПб. : Прайм–ЕВРОЗНАК, 2007. – 490 с. 5. Богоявленская Д. Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества / Богоявленская Д. Б. – Ростов н/Д., 1983. – 173 с. 6. Холодная М. А. Психология интеллекта. Парадоксы исследования / М. А. Холодная. – [2–е перераб. и доп. изд.]. – СПб. : Питер, 2002. – 264 с. – (Мастера психологии). 7. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; голов. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. 8. Філософія : [підручник] / за заг. ред. М. І. Горлача, В. Г. Кременя, В. К. Рибалки. – Вид. 2–ге, переробл. та доповн. – Х. : Консум, 2000. – 548 с. 9. Савенков А. И. Современные концепции одаренности / А. И. Савенков // Обдарована дитина. – 2001. – № 6. – С. 2–10. 10. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. У 5 т. Т. 2 / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1976. – 520 с. citation: Підгурська, В. Ю. (2016) Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 111-115. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23515/1/24.pdf