relation: http://eprints.zu.edu.ua/23517/ title: Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід creator: Проворова, Є. М. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/23517/1/26.pdf identifier: Проворова, Є. М. (2016) Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 120-124. ISSN 2076-6173 language: ukraine