eprintid: 23517 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/17 datestamp: 2017-01-30 20:04:06 lastmod: 2017-01-30 20:11:09 status_changed: 2017-01-30 20:04:06 type: article metadata_visibility: show title: Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід language: ukraine abstract: У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності. keywords: методична підготовка майбутнього вчителя музики, музично-методичний курс, співацька діяльність, музичне сприйняття, культура слухання, педагогічна праксеологія creators_name: Проворова, Є. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 120-124 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Барило С. Організація музично-слухацької діяльності на уроках музичного мистецтва в початковій школі [Електронний ресурс] / С. О. Барило. – Режим доступу : irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe? 2. Кабалевський Д. Б. Як розповідати дітям про музику / Д. Б. Кабалевський. – К. : Музична Україна, 1982. – 320 с. 3. Корінець Зеновій До проблеми слухової діяльності та співацького інтонування в навчальному хорі майбутнього вчителя музики / З. Корінець // Молодь і ринок. – 2011. – № 11. – С. 48–53 4. Ростовський О. Я. Методика викладання музики у початковій школі : [навч.-методичний посібник] / О. Я. Ростовський. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2000. – 204 с. 5. Теплов Б. Избранные труды : В 2 т. / Б. Теплов.– М. : Педагогика, 1985. – Т. 1. – 328 с. 6. Бессонова Т. И. Формирование слушательской культуры как педагогическое условие духовного развития личности студента : (на примере классической музыки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. к.п.н. : спец. 13.00.08 / Бессонова Татьяна Ивановна ; Липец. гос. пед. ун-т. – Липецк, 2002. – 23 с. 7. Афанасьев Б. В. Музыкальная форма как процесс [Электронный ресурс] / Б. В. Афанасьев. – Режим доступа : http://mreadz.com/read343295. 8. Морозов В. П. Искусство резонансного пения. Основы резонансной теории и техники [Электронный ресурс] / В. П. Морозов. – М. : Центр ''Искусство и наука'', 2002. – Режим доступа : http://vk.com/doc233484006_267316594. 9. Программа дисциплины ''Музыкально-педагогический практикум : Развитие навыков слушания музики''; 050100.62 Педагогическое образование [Электронный ресурс] / Сост. Трофимова И. А. – Казанский (Приволжский) федеральный університет ; Высшая школа искусств им. Салиха Сайдашева. – Режим доступа : http://kpfu.ru/pdf/portal/oop/28420.pdf. 10. Зелінська Н. М. Слухання музики в загальноосвітній школі : [метод. рекомендації для студентів музично-педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, учителів музики] / Н. М. Зелінська. – К. : ІСДО, 1996. – 72 с. 11. Яворский Б. Л. Избранные труды [Электронный ресурс] / Б. Л. Яворский. – Режим доступа : http://www.library.musicfancy.net/?p=964. citation: Проворова, Є. М. (2016) Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 120-124. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23517/1/26.pdf