eprintid: 23519 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/19 datestamp: 2017-01-30 20:10:10 lastmod: 2017-01-30 20:18:08 status_changed: 2017-01-30 20:10:10 type: article metadata_visibility: show title: Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі language: ukraine abstract: У статті проаналізовано особливості змістового та структурного наповнення професійної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю з урахуванням специфіки коледжу культури і мистецтв. З’ясовано співвідношення завдань діяльності коледжу культури і мистецтв із засобами арт-педагогіки в їх реалізації. Виокремлено кілька основних компонентів означеної компетентності: перцептивний, мотиваційно-емоційний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Обґрунтовано зміст та особливості кожного з компонентів професійної компетентності з урахуванням можливостей арт-педагогіки. keywords: арт-педагогіка,компоненти професійної компетентності, майбутні фахівці, мистецький профіль creators_name: Руденька, Т. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 130-135 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Пономарьова О. М. Проблемне поле сучасної мистецької освіти України / О. М. Пономарьова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2012. – № 4 (239). – Ч. 1. – С. 175–179. 2. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Знание, 1996. – 308 с. 3. Бех І. Д. Від волі до особистості / І. Д. Бех. – К. : "Україна-Віта", 1995. – 202 с. 4. Тищенко О. І. Загальнонаукові засади дослідження поняття професійної компетентності [Eлектронний ресурс] / О. І. Тищенко. – Режим доступу : http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp10/tishenko.pdf. 5. Кузьмина Н. В. Акмеологическая теория повышения качества подготовки специалистов образования : [монографія] / Н. В. Кузьмина. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – 144 с. 6. Гандрабура О. На шляху до компетентності / О. Гандрабура // Директор школи. – 2008. – № 46. – С. 21–26. 7. Філімонова О. До питання про критерії професійної компетентності майбутніх хореографів [Eлектронний ресурс] / О. Філімонова. – Режим доступу : http://conferences.neasmo.org.ua/node/538. 8. Бакланова Н. К. Профессиональное мастерство специалиста культуры : [учебное пособие для аспирантов, слушателей курсов повышения квалификации, преподавателей, студентов] / Н. К. Бакланова. – М. : МГУКИ, 2003. – 112 с. 9. Новикова Л. И. Школа и среда / Л. И. Новикова. – М. : Знание, 1985. – 79 с. 10. Богословский В. В. Общая психология : [учебное пособие] / В. В. Богословский. – М. : Просвещение, 1973. – 383 с. 11. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СПб. : Питер, 2002. – 720 с. 12. Лєпіхова Л. Соціально-психологічна компетентність у психологічній взаємодії / Л. Лєпіхова // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – № 2. – С. 65–69. citation: Руденька, Т. М. (2016) Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 130-135. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23519/1/28.pdf