eprintid: 23520 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/20 datestamp: 2017-01-30 20:13:34 lastmod: 2017-01-30 20:20:34 status_changed: 2017-01-30 20:13:34 type: article metadata_visibility: show title: Ключові компетенції як важливий фактор становлення майбутнього фахівця (на прикладі Республіки Польщі) language: ukraine abstract: У статті представлено сутність ключових компетенцій, які набувають випускники польських вищих навчальних закладів. З’ясовано, що термін "ключові компетенції" розглядаються у польських наукових кругах як: важливі та корисні для людини і суспільства; що дозволяють успішну інтеграцію різних соціальних груп; одночасне збереження незалежності; що означають здатність до ефективної роботи як у відомому, так і невідомому оточенні; що уможливлюють постійне оновлення знань і навичок відповідно до швидкого розвитку цивілізації. Обґрунтовано важливість набуття студентами таких компетенцій для подальшого професійного життя. keywords: професійна кваліфікація, компетентність, ключові компетенції, підприємництво creators_name: Русіна, Н. Г. creators_id: RusinaN@i.ua ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 136-139 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Журавська Н. С. Європейська система університетської освіти / Н. С.Журавська // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні напрями теоретичних і прикладних досліджень (15–25 квітня 2006 р.)". – Одеса. – 2006. – Т. 10. – С.76–77. 2. Максименко А. П. Становлення і розвиток системи університетської освіти Франції (ХІХ-ХХ століття) [Електронний ресурс] : дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Максименко Анатолій Петрович. – 2008. – Режим доступу : http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/349644.html. 3. Szablewska E. Relacje między umiejętnościami kluczowymi a umiejętnościami zawodowymi uczniów szkoły ponadgimnazjalnej (analiza z badań) / E. Szablewska // Rozwój kompetencji kluczowych uczniów w gospodarce opartej na wiedzy: doświadczenia, najlepsze praktyki, perspektywy. – Lublin : Innovatio Press Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji, 2012. 4. Felczak J. Kompetencje kluczowe uczniów w europejskim badaniu trajektorii edukacyjnych GOETE / J. Felczak // Rozwój kompetencji kluczowych uczniów w gospodarce opartej na wiedzy: doświadczenia, najlepsze praktyki, perspektywy. – Lublin Innovatio Press Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji, 2012. 5. Encyklopedia Pedagogiczna XXI wieku t. II. (2003). – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak". 6. Białach M. Kompetencje kluczowe a planowanie kariery zawodowej przez uczniów w gospodarce opartej na wiedzy / M. Białach // Rozwój kompetencji kluczowych uczniów w gospodarce opartej na wiedzy : doświadczenia, najlepsze praktyki, perspektywy. – Lublin : Innovatio Press Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji, 2012. 7. Siwak K. Rola kluczowych kompetencji organizacji w realizacji strategii biznesu / K. Siwak // E-mentor. – 2015.– № 5 (62). – S. 34–39. 8. Hytti U. What Is "Enterprise Education"? An Analysis of the Objectives and Methods of Enterprise Education Programmes in Four European Countries [Electronic resource] / U. Hytti, C. O'Gorman // "Education+Training". – 2004. – Vol. 46. – 13 s. – Access mode : http://dx.doi.org/10.1108/00400910410518188. 9. Jasińska M. Między oczekiwaniamia rzeczywistością – umiejętności miękkie osób wchodzących na rynek pracy / M. Jasińska, K. Podgórska // E-mentor. – 2015.– № 5 (62).– С. 16–20. 10. Kozak J. Cele i program studiów ''e-gospodarka przestrzenna'' w Instytucie Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie [Electronic resource] / J. Kozak, K. Piotrowicz, A. Szablowska-Mido. – Access mode : http://www.geo.uj.edu.pl/~egeo/Nowe%20koncepcje%20studiow.pdf. citation: Русіна, Н. Г. (2016) Ключові компетенції як важливий фактор становлення майбутнього фахівця (на прикладі Республіки Польщі). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 136-139. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23520/1/29.pdf