%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Сейко, Н. А. %D 2016 %F zu2:23523 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K соціальний фандрайзинг, соціальний педагог, практико орієнтовані вміння %N 4 (86) %P 149-154 %T Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг'' %U http://eprints.zu.edu.ua/23523/ %X У статті з’ясовано мету і завдання курсу ''Соціальний фандрайзинг'' у зв’язку з необхідністю формування комплексу практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів, що можуть бути розвинені у процесі вирішення низки практичних завдань \ задач під час вивчення означеного курсу. Визначено провідні практико орієнтовані вміння соціального педагога ЗНЗ та їх зв'язок з розв’язанням практичних завдань у процесі вивчення соціального фандрайзингу. Наведено приклади практико орієнтованих завдань з соціального фандрайзингу з досвіду викладання цієї навчальної дисципліни у ВНЗ.