%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Тушева, В. В. %D 2016 %F zu2:23524 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K культурологічний підхід, культурологічна освіта, людина культури, науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики як особистісний феномен, творчість, культуродоцільні педагогічні технології %N 4 (86) %P 155-161 %T Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа стратегії формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів музики %U http://eprints.zu.edu.ua/23524/ %X В статті обґрунтовується перспективність і продуктивність застосування культурологічного підходу як концептуального і теоретичного фундаменту розв’язання проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики. На основі теоретичного аналізу культурологічних і педагогічних джерел розкриваються такі методологічно значущі принципи культурологічного підходу, як культуровідповідність, полікультурність, культуротворчість, інтегративність. Окреслені можливі зміни у змісті вищої музично-педагогічної освіти у контексті культурологічної парадигми.