eprintid: 23527 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/27 datestamp: 2017-01-30 20:30:07 lastmod: 2019-04-21 17:13:54 status_changed: 2017-01-30 20:30:07 type: article metadata_visibility: show title: Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій language: ukraine abstract: У статті розглядається питання підготовки студентів мистецьких спеціалізацій на основі особистісно орієнтованих технологій навчання, що є провідними положеннями сучасної музичної освіти, порушується проблема розвитку творчих якостей майбутніх фахівців на засадах продуктивного їх застосування; визначено рівні саморозвитку майбутніх вчителів музики на заняттях з хорового диригування; встановлено, що дієвість розроблених нами педагогічних умов і методичних прийомів сприяла підвищенню рівня фахової підготовки та допомагала студентам у вільному застосуванні загальнокультурологічних та загальномузичних знань на практиці. keywords: особистісно орієновані технології навчання, індивідуалізація процесу навчання, творчий розвиток особистості, педагогічні умови, методичні прийоми, художньо-творча самореалізація, самовдосконалення, саморозвиток студентів, диригентсько-хорова підготовка creators_name: Цюряк, І. О. creators_name: Луценко, В. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_mus full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 168-174 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бегидова С. Н. Влияние индивидуально–психологических особенностей на развитие творческих способностей будущих специалистов / С. Н. Бегидова // Т и ПФК. – 1995. – № 5–6. – С. 41–43. 2. Бодалев А. А. Вершина в развитии взрослого человека : характеристики и условия достижения / Алексей Александрович Бодалев. – М. : Флинта, – 1998. – 168 с. 3. Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития : инновационный курс / Владимир Иванович Андреев. – Казань : Центр инновационных технологий, 2012. – 608 с. 4. Дьюи Дж. Введение в философию воспитания / Джон Дьюи ; пер. с англ. Н. М. Субботы. – М., 1921. – 95 с. 5. Орлов В. Ф. Професійне становлення майбутніх учителів мистецьких дисциплін: теорія і технологія : [монографія] / В. Ф. Орлов ; за заг. ред. І. А. Зязюна. – К. : Наукова думка. – 2003. – 262 с. 6. Роджерс К. Творчество как усиление себя / Карл Роджерс // Вопросы психологии. – 1990. – № 1. – С. 164–168. 7. Лузік Е. В. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі науково–дослідної роботи / Ельвіра Василівна Лузік. – К. : ІВО АПН України, 2003. – 9 с. 8. Михаськова М. А. Особливості й проблеми музично-освітньої діяльності студентів музичних факультетів вищих закладів педагогічної освіти / Марина Анатоліївна Михаськова ; упор. О. Ростовський. – Ніжин : НДПУ, 2004. – 185 с. – (Проблеми педагогіки музичного мистецтва). 9. Лещенко М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання : [зб. наук. Праць] / М. П. Лещенко ; за ред. І. Зязюна та Н. Ничкало. – К., 2001. – С. 71–75. – (Неперервна професійна освіта : теорія і практика; ч.1). 10. Зязюн І. А. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти : [монографія] / Іван Андрійович Зязюн. – К. : Віпол, 2000. – 636 с. 11. Леви В. Л. Музыкотерапия, или Хорошо забытое старое / В. Л. Леви. – Знание–сила. 1968. – № 10. – С. 44–46. citation: Цюряк, І. О., Луценко, В. В. (2016) Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 168-174. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23527/1/35.pdf