%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ящук, С. П. %D 2016 %F zu2:23528 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K технологія, розвивальне навчання, проблемне навчання, проектна технологія. %N 4 (86) %P 175-179 %T Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів %U http://eprints.zu.edu.ua/23528/ %X У статті представлено один із найперспективніших напрямів розвитку творчих здібностей особистості, необхідних сучасному фахівцю, проблемне навчання. З’ясовано, що проблемне навчання передбачає засвоєння студентами знань і способів дій проблемним шляхом у кілька етапів: створення проблемної ситуації, аналіз і формування проблеми, висунення гіпотез. Обґрунтовано, що залежно від рівня самостійності студентів у навчальній діяльності використовують відповідний метод проблемного навчання: проблемний виклад, частково-пошуковий і дослідницький методи.