eprintid: 23528 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/35/28 datestamp: 2017-01-30 20:32:54 lastmod: 2017-01-30 20:40:27 status_changed: 2017-01-30 20:32:54 type: article metadata_visibility: show title: Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів language: ukraine abstract: У статті представлено один із найперспективніших напрямів розвитку творчих здібностей особистості, необхідних сучасному фахівцю, проблемне навчання. З’ясовано, що проблемне навчання передбачає засвоєння студентами знань і способів дій проблемним шляхом у кілька етапів: створення проблемної ситуації, аналіз і формування проблеми, висунення гіпотез. Обґрунтовано, що залежно від рівня самостійності студентів у навчальній діяльності використовують відповідний метод проблемного навчання: проблемний виклад, частково-пошуковий і дослідницький методи. keywords: технологія, розвивальне навчання, проблемне навчання, проектна технологія. creators_name: Ящук, С. П. creators_id: sergiolife92@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 175-179 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Масленникова А. В. Семинар традиционные и личностно – ориентированные технологии / А. В. Масленникова // Практика административной работы в школе. – 2003. – № 7. – С. 53–64. 2. Медведєва Т. С. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. С. Медведєва // Розвиток наукових досліджень. – 2006. – Зб. матер. міжн. наук.- практ. конф. : Полтава, 2006. – С. 113–115. 3. Ящук С. П. Навчання спеціальним дисциплінам : теорія і практика / С. П. Ящук // Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації. – 2016. – Матер. II міжн. наук.- практ. конф. : Київ, 2013. – С. 227–228. 4. Журавська Н. С. Методика навчання та виховання у вищих навчальних закладах країн Європейського Cоюзу та України : порівняльний аспект : [монографія] / Н. С. Журавська. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2015. – 608 с. 5. Журавська Н. С. Педагогічна освіта для викладачів вищої аграрної школи : наукові дослідження // Сучасні наукові дослідження та розробки : теоретична цінність та практичні результати. – Зб. матер. міжн. наук.– практ. конф. : Братіслава, 2016. – С. 96–97. 6. Лузан П. Г. Активізація навчання в сільськогосподарському вузі / П. Г. Лузан. – К. : НАУ, 1996. – 42 с. 7. Джеджула О. М. Проектно-дослідницька діяльність як основа розвитку творчого мислення студентів ВНЗ / О. М. Джеджула, Д. В. Зінченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.]. – Київ-Вінниця, 2011. – Вип. 27 – С. 273–277. 8. Семенюк О. І. Проблемний підхід як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання хімії у ВНЗ I-II рівнів акредитації / О. І. Семенюк // Сучасні інформаційнітехнології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.]. – Київ-Вінниця, 2011. – Вип.27 – С. 176–180. 9. Nagorniuk О Pedagogical Problems of Ecologocal (Environmental) Training in Technical Universities// Technika-Informatyka-Edukacja: Theoretical and Practical Problems of Informatics and Information Education. – Rocznik naukowy NR-1/2013/czesc1. – Rzeszow, 2013. – P. 284–289. 10. Yashchuk S. The Development of Law in Ukraine : Realities and Prospects // Edukacja – Technika – Informatyka. Rocznik naukowy. – 2013 : Rzeszow, 2013. – Nr 4. – 2013. – Część 1. – P. 418–423. citation: Ящук, С. П. (2016) Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 175-179. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23528/1/36.pdf