eprintid: 23549 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/35/49 datestamp: 2017-01-31 14:56:38 lastmod: 2018-09-05 21:13:17 status_changed: 2017-01-31 14:56:38 type: article metadata_visibility: show title: Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів language: ukraine abstract: Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену, проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од- ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини. keywords: емоційний інтелект; емоції; емоційна саморегуляція; емоційний самоконтроль; молодші школярі. creators_name: Журавльова, Л. П. creators_name: Шпак, М. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) number: 3 (54) pagerange: 52-57 refereed: TRUE issn: 2078-1687 citation: Журавльова, Л. П., Шпак, М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) (3 (54)). с. 52-57. ISSN 2078-1687 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23549/1/pptp_2016_3_11.pdf