eprintid: 23672 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/36/72 datestamp: 2017-02-06 12:55:56 lastmod: 2017-02-06 13:02:37 status_changed: 2017-02-06 12:55:56 type: article metadata_visibility: show title: Доцільність застосування дидактичних ігор на уроках математики в першому класі language: ukraine creators_name: Шевчук, С. В. creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Калмикова Л., Харченко Н. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування мовленнєвих умінь і навичок міркувати// Початкова школа. – 2003. – № 3. – С. 6 - 8. 2. Кукушин В. Ігрові технології на уроках // Відкритий урок. – 2006. – № 6.– С. 3 - 10. 3. Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні твори. К.: «Радянська школа». – 1949. – 213 с. 4. Якиляшек В. Уроки математики з елементами гри // Початкова школа.– 1997. – № 6. – С. 22 - 23. citation: Шевчук, С. В., Рудницька, Н. Ю. (2015) Доцільність застосування дидактичних ігор на уроках математики в першому класі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23672/1/6.PDF