eprintid: 23689 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4552 dir: disk0/00/02/36/89 datestamp: 2017-02-07 09:52:20 lastmod: 2017-02-07 09:52:20 status_changed: 2017-02-07 09:52:20 type: article metadata_visibility: show title: Комунікативні та соціокультурні характеристики бренду language: ukraine creators_name: Ущаповська, І. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). publisher: Житомир: Вид-во ім. І. Франка refereed: TRUE citation: Ущаповська, І. В. (2016) Комунікативні та соціокультурні характеристики бренду. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.).. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23689/1/25.pdf