eprintid: 2373 rev_number: 35 eprint_status: archive userid: 49 dir: disk0/00/00/23/73 datestamp: 2008-11-25 11:35:18 lastmod: 2017-12-05 21:42:06 status_changed: 2008-11-25 11:35:18 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва language: ukraine abstract: У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі. creators_name: Підлужна, Г. В. ispublished: pub subjects: NX divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 21 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 55-57 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 55-57. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2373/1/05pgvmom.pdf