eprintid: 23839 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4552 dir: disk0/00/02/38/39 datestamp: 2017-02-14 11:24:19 lastmod: 2017-02-14 11:24:19 status_changed: 2017-02-14 11:24:18 type: article metadata_visibility: show title: Проникнення реклами в академічний дискурс language: ukraine creators_name: Давидович, С. С. creators_id: stepikdavid@gmail.com ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). publisher: Житомир: Вид-во ім. І. Франка refereed: TRUE citation: Давидович, С. С. (2016) Проникнення реклами в академічний дискурс. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.).. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23839/1/65.pdf