eprintid: 23894 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/38/94 datestamp: 2017-02-17 11:37:18 lastmod: 2017-02-17 11:37:18 status_changed: 2017-02-17 11:37:18 type: article metadata_visibility: show title: Індивідуальні відмінності молодших школярів, що впливають на успішність засвоєння математики language: ukraine creators_name: Карпова, Р. В. creators_name: Клименюк, Ю. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Актуальні проблеми методики навчання математики: Матеріали регіон. наук. практич. конф., 14-15 травня 2008 рік. – О.: Наука і техніка, 2008. – С. 119-127. 2. Ануфрієва О. Оцінка рівня всебічного розвитку особистості молодшого школяра // Початкова школа. - 1998. - №12. - с.41-43.; 3. Балл Г.О. Про визначальні характеристики здібностей і принципи їх врахування у навчально-виховній роботі // Психологія. - К., 1992. - Вип.39. - с.3-11; 4. Бех І.Д. Вивчення особистості молодшого школяра // Початкова школа. - 1993. - №3. - с. 6-10; 5. Бондар Л. В. Спільна учбова робота молодших школярів як фактор інтелектуального розвитку // Проблеми загальної та педагогічної психології. Зб. наук. пр. - К., 2001.- Т.3. - Ч.6. – с. 220-225; 6. Бондар Л. В. Роль спільної учбової діяльності молодших школярів у системі розвивального навчання // Вісник Харківського національного університету.-Вип.493. - Серія Психологія. - Харків, 2000. - с. 38-41; 7. Бутківська П. Цінності: від учителя до учня // Початкова школа. - 1997. - №2. - с.6-8; 8. Васецька П. Темперамент в індивідуальному стилі діяльності молодших школярів // Початкова школа. - 1999. - №6. - с.7-8. citation: Карпова, Р. В., Клименюк, Ю. М. (2015) Індивідуальні відмінності молодших школярів, що впливають на успішність засвоєння математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23894/1/4.PDF