eprintid: 23896 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/38/96 datestamp: 2017-02-17 11:37:41 lastmod: 2017-02-17 11:37:41 status_changed: 2017-02-17 11:37:41 type: article metadata_visibility: show title: Значення логіко-математичного розвитку дитини старшого дошкільного віку в підготовці до навчання в школі language: ukraine creators_name: Кваша, Х. В. creators_name: Тарнавська, Н. П. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; Авт. кол-в:Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М. А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. - К.: Видавництво, 2012. -26 с. 2. Леушина Г. М. Методика навчання математики дітей дошкільного віку. – К.: 1985. – 368 с 3. Щербакова К. Й. Теорія і методика математичного розвитку. 2005. Євр. Університет. – 262 с., С. 53, С. 56. citation: Кваша, Х. В., Тарнавська, Н. П. (2015) Значення логіко-математичного розвитку дитини старшого дошкільного віку в підготовці до навчання в школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23896/1/6.PDF