eprintid: 23925 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/39/25 datestamp: 2017-02-20 09:49:09 lastmod: 2017-02-20 09:53:44 status_changed: 2017-02-20 09:49:09 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні засади проблем логіко-математичного розвитку учнів початкових класів language: ukraine creators_name: Мельник, Т. В. creators_name: Клименюк, Ю. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Алексєєва А. В. Викладання в початкових класах: психолого-педагогічна практика. Навчально-методичний посібник / Алексєєва А.В., Бокуть Є.Л., Сиделева Т.М. – М. : ЦГЛ, 2003. – 208с. 2. Болотіна Л. Р. Розвиток мислення учнів/ Болотіна Л. Р. Початкова школа, – 1994. – № 11. – 21 с. 3. Ельконін Д.Б. "Вибрані психологічні праці. Проблеми вікової та педагогічної психології/ Ельконін Д. Б. – М.:Міжнародна педагогічна академія, 1995. – С.39-45 4. Ерднієв П. М. Навчання математики в початкових класах / Ерднієв П. М. – М.:Сторіччя, 1995.– 28с. 5. Фрідман Л. М. Задачі на розвиток мислення / Фрідман Л. М. – М. : Просвіта, 1963. – С. 36-42. 6. Шардаков В. С. Мислення школярів /Шардаков В. С. – М.:Просвіта, 1963.– 87с. citation: Мельник, Т. В., Клименюк, Ю. М. (2015) Теоретичні засади проблем логіко-математичного розвитку учнів початкових класів. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23925/1/12.PDF