eprintid: 23942 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/39/42 datestamp: 2017-02-21 10:07:05 lastmod: 2017-02-21 10:07:05 status_changed: 2017-02-21 10:07:05 type: article metadata_visibility: show title: Формування геометричних компетенцій при вивченні математики у початковій школі language: ukraine creators_name: Бихал, Т. creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Бантова М.О. Методика викладання математики в початкових класах : навч. посіб. / М.О. Бантова,Г.В. Бельтюкова, О.М. Полевщикова.– Київ: Вища школа, 1982. – 171 с. 2. Богданович М.В., Методика викладання математики в початкових класах: навч. посібник. – 2-е вид., перероб. і доп. / М.В. Богданович, М.В.Козак, Я.А.Король. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 368 с. 3. Богданович М.В., Пропедевтика геометрії та алгебри в початкових класах / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко.– К.: Освіта України, 2009. – 240 с. 4. Державний стандарт початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»). 5. Друзь Б.Г. Творчі вправи з математики для початкових класів: посібник для вчителів /Б.Г. Друзь. – К.: Рад.шк., 1988. 6. Листопад Н.П. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика / Н.П. Листопад // Початкова школа. – 2011. – №8. 7. Програма для середньої загальноосвітньої школи (1-4 класи). 8. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті : http://www.bestreferat.ru/referat citation: Бихал, Т., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування геометричних компетенцій при вивченні математики у початковій школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23942/1/8.PDF