eprintid: 23969 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 6202 dir: disk0/00/02/39/69 datestamp: 2017-02-27 11:00:50 lastmod: 2017-02-27 11:00:50 status_changed: 2017-02-27 11:00:50 type: article metadata_visibility: show contact_email: nata.nykonchuk@gmail.com title: Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного language: ukraine keywords: молодший шкільний вік, здібності, поцінування, прислів'я та приказки, рефлексія, учіннєва діяльність, ціннісна підтримка status: final role: author creators_name: Никончук, Н. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016-07-07 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України volume: VI number: 12 publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 156-168 refereed: TRUE issn: 2072-4772 referencetext: 1. Музика О.Л. Програма ціннісної підтримки здібностей та обдарованості «Три кроки» / Олександр Музика. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 34 с. 2. Никончук Н.О. Рефлексивно-ціннісна регуляція розвитку учбових здібностей у молодшому шкільному віці: дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 / Никончук Наталія Олександрівна. – К., 2009. – 282 с. 3. Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі: методичний посібник / О.Л. Музика, Д.К. Корольов, Р.О. Семенова та ін.; за ред. О.Л. Музики. – Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 146 с. citation: Никончук, Н. О. (2016) Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, VI (12). с. 156-168. ISSN 2072-4772 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23969/2/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%20%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2021.04.16%20%D0%B7%D1%96%20%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%94%D1%8E%201.pdf