eprintid: 23972 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 6202 dir: disk0/00/02/39/72 datestamp: 2017-02-27 10:25:47 lastmod: 2017-02-27 10:25:47 status_changed: 2017-02-27 10:25:47 type: article metadata_visibility: show contact_email: nata.nykonchuk@gmail.com title: Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових language: ukraine keywords: молодший шкільний вік, здібності, вміння, рефлексія, ціннісна підтримка creators_name: Никончук, Н. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2012-10-10 date_type: published publication: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету volume: 2 number: 105 publisher: Чернігів pagerange: 35-39 refereed: TRUE issn: 2076-586X referencetext: 1. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте / Л.И. Божович. – М. : Просвещение, 1968. – 463 с. 2. Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения: Опыт теоретического и экпериментального психологического исследования / В.В. Давыдов. – М. : Педагогика, 1986. – 240 с. 3. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / [за ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики]. – Житомир : Вид-во Рута, 2006. – 320 с. 4. Музика О.Л. Розвиток здібностей та обдарованості в процесі вікового розвитку особистості / Олександр Леонідович Музика // Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості : збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / [за ред. В.О. Моляко]. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – Т.12, вип. 2. – С. 142–148. 5. Музика О.Л. „Три кроки – концепція програми розвитку здібностей та обдарованості //Гуманізація взаємин учителя та учнів – необ¬хідна умова особис¬тісно орієнтованої освіти: науково-методичний збірник /За ред. С.Д.Максименка, Г.О.Балла, М.М.Заброцького. – Житомир-Київ, ЖОІППО, 2004. – С. 81-88. 6. Осницкий А.К. Саморегуляция деятельности школьника и формирование активной личности / Алексей Константинович Осницкий. – М. : Знание, 1986. – 80 с. citation: Никончук, Н. О. (2012) Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2 (105). с. 35-39. ISSN 2076-586X document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23972/1/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9D.%D0%9E.%20%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%B2%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%8C%20%D1%82%D0%B0%20%D1%97%D1%85%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85.%20%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%2C%20%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8.pdf