eprintid: 23978 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/39/78 datestamp: 2017-02-28 16:15:02 lastmod: 2017-02-28 16:15:02 status_changed: 2017-02-28 16:15:02 type: article metadata_visibility: show title: Формування валеологічної компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки language: ukraine abstract: У статті проведено аналіз науково-педагогічних джерел, в яких розглядається проблема дослідження структури професійної компетентності працівника дошкільного навчального закладу. Окреслено основні напрямки формування валеологічної компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Розкрито особливості методів, форм та засобів педагогічного впливу, які сприяють підготовці компетентного фахівця. keywords: професійна компетентність, валеологічна компетентність, компоненти валеологічної компетентності, вихователь дошкільного закладу. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: QL divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету number: 135 publisher: Чернігів pagerange: 133-135 refereed: TRUE issn: 2076-586X referencetext: 1. Бондаренко О.М. Використання інтерактивних методів навчання при формуванні валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів. [електронний ресурс] режим доступу: http://science.kpnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/13/2014/06/ 2. Дворникова О.Б. Формирование валеологической компетентности у студентов педагогического колледжа в процессе предметной подготовки Автореф. дисс.канд.пед.наук.: 13.00.08 ‒ Екатеринбург, 2005. ‒ 179 c. 3. Симоненко С.М. Содержание и способы формирования валеологической культуры будущего учителя в вузовской профессиональной подготовке: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.01 – Уссурийск, 2002. – 192 с. citation: Сорочинська, О. А. (2016) Формування валеологічної компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (135). с. 133-135. ISSN 2076-586X document_url: http://eprints.zu.edu.ua/23978/1/35.pdf