eprintid: 24118 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1397 dir: disk0/00/02/41/18 datestamp: 2017-03-26 13:47:14 lastmod: 2017-03-26 13:47:14 status_changed: 2017-03-26 13:47:14 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Психологічне обстеження школярів, що потребують корекції розумового розвитку: Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Патопсихологія» language: ukraine abstract: Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Патопсихологія» розроблено відповідно до місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньо-професійною програмою бакалавра з напряму підготовки «Психологія». Вона спрямована на організацію роботи студентів на лабораторних заняттях. Методичні рекомендації складаються з таких структурних компонентів: вступ, методичні рекомендації до організації та протоколи психологічного обстеження школярів, що потребують корекції розумового розвитку (1-10 класи) keywords: патопсихологія, психологічне обстеження, розумова відсталість creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_name: Тичина, І. М. creators_id: N_Portnytska@ua.fm creators_id: iratychyna@gmail.com ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2016 date_type: published publisher: Житомир: ЖДУ ім. І.Франка citation: Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2016) Психологічне обстеження школярів, що потребують корекції розумового розвитку: Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Патопсихологія». [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24118/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D1%89%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2.pdf document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24118/2/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%20%D0%BE%D0%B1%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D1%89%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%BA%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86%D0%86.pdf