eprintid: 24120 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/41/20 datestamp: 2017-03-27 08:15:23 lastmod: 2017-03-27 08:22:56 status_changed: 2017-03-27 08:15:23 type: article metadata_visibility: show title: К вопросу о новой парадигме дошкольного образования language: russian keywords: дошкольное образование, дипластия, концепция функциональной асимметрии полушарий головного мозга creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 publication: Нові технології навчання number: 89 publisher: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки pagerange: 55-66 refereed: TRUE referencetext: 1. Гончаренко С.У. Фундаменталізація освіти – вимога постіндустріального суспільства / С.У. Гончаренко // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький, 2009. – С. 27–30. 2. Дорфман Л.Я. Основные направления исследований креативности в науке и искусстве / Л.Я. Дорфман, Г. В. Ковалева // Вопросы психологи. – 1999. – № 2. – С. 101–106. 3. Леонгард К. Акцентуированные личности / К Леонгард. – К.: Вища школа, 1981. – С. 20. – 392 с. 4. Обухов Я. Л. Символдрама и современный психанализ. Сборник статей / Я. Л.Обухов. – Харьков: Регион-инфор, 1999. – 252 с. 5. Обухова Л.Ф. Детская психология: теории, факты, проблемы / Л.Ф. Обухова. – М.: Тривола, 1995. – 357 с. 6. Патцлафф Р. Лейтмотивы вальдорфской педагогики. От трех до девяти лет / Перевод с немецкого / Р. Патцлафф. – К.: Изд-вл "НАИРИ", 2008. – 144 с. 7. Развитие личности ребенка: Пер. с англ. / Общ.ред. А.М. Фонарева. – М.: Прогресс, 1987. – 272 с. 8. Эппли В. Забота о развитии чувств человека / Перевод с английского / В Эппли. – К.: Изд-вл "НАИРИ", 2011. – 144 с. citation: Вознюк, О. В. (2016) К вопросу о новой парадигме дошкольного образования. Нові технології навчання (89). с. 55-66. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24120/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%9E%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%BE%D0%B1%D1%80_2017.pdf