eprintid: 24238 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/42/38 datestamp: 2017-04-07 09:24:58 lastmod: 2017-04-07 09:30:27 status_changed: 2017-04-07 09:24:58 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток математичних знань в учнів початкових класів засобами диференціації language: ukraine creators_name: Проскурова, Л. creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 publication: Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку publisher: Житомир: ФОП «Левковець» refereed: TRUE referencetext: 1. Данилюк С.Т. Диференційований підхід до вивчення математики // Поч. школа, - 1997. - № 12. – с. 14 2. Ганул О. Диференціація навчання // Початкова школа. - 2000. - № 10. – с. 58 3. Матеріал взято з: http://coolreferat.com/Диференціація навчання на всіх етапах уроку. 4. Черних Л.В. “Диференційований підхід у навчанні математики”. Газета « Початкова освіта» - №11, 2003. citation: Проскурова, Л., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток математичних знань в учнів початкових класів засобами диференціації. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24238/1/5.PDF