eprintid: 24297 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/42/97 datestamp: 2017-04-11 09:14:11 lastmod: 2017-04-11 09:14:11 status_changed: 2017-04-11 09:14:11 type: article metadata_visibility: show title: Використання інтерактивних технологій у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів (на матеріалі курсу «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство») language: ukraine creators_name: Харченко, В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 publication: Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352с. 2. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. – К.: А.С.К., 2000. – 368с. 3. Освітні технології: Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002. – 256 с. 4. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136с. 5. Саган О. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навчальних уміньмолодшихшколярів//Початковашкола.–2002.–№3. 6. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М.,1998. 7. Фасоля А.М. Особистісно-зорієнтоване навчання: дидактичний аспект// Українська мова і література. – 2003. – № 48. citation: Харченко, В. (2017) Використання інтерактивних технологій у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів (на матеріалі курсу «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство»). Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24297/1/3%20%281%29.PDF