eprintid: 24649 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4678 dir: disk0/00/02/46/49 datestamp: 2017-05-22 17:37:32 lastmod: 2017-05-22 17:37:32 status_changed: 2017-05-22 17:37:32 type: article metadata_visibility: show title: Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності language: ukraine creators_name: Мирончук, Н. М. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 publication: Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк publisher: Житомир : Вид-во Рута, 2016 pagerange: 254-261 refereed: TRUE citation: Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 254-261. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24649/1/%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9D.pdf