eprintid: 24720 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/02/47/20 datestamp: 2017-05-25 09:35:45 lastmod: 2017-05-25 09:35:45 status_changed: 2017-05-25 09:35:45 type: article metadata_visibility: show title: Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг language: ukraine creators_name: Шадура, К. М. ispublished: pub subjects: LB subjects: LC divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017-03-21 publication: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти» volume: 2 publisher: ФО-П Левковець pagerange: 228-234 refereed: TRUE citation: Шадура, К. М. (2017) Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти», 2. с. 228-234. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24720/1/%D0%A8%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0.pdf