eprintid: 2473 rev_number: 28 eprint_status: archive userid: 56 dir: disk0/00/00/24/73 datestamp: 2008-11-25 12:02:58 lastmod: 2015-08-14 18:56:03 status_changed: 2008-11-25 12:02:58 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз language: ukraine abstract: У статті викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх – особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і ″компетенціями″ як одиницями та результатами компетентнісного підходу. creators_name: Заблоцька, О. С. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 40 pagerange: 63-68 refereed: TRUE citation: Заблоцька, О. С. (2008) Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 63-68. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2473/1/63-68.pdf