eprintid: 24761 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/47/61 datestamp: 2017-05-30 07:11:23 lastmod: 2017-05-30 07:18:15 status_changed: 2017-05-30 07:11:23 type: article metadata_visibility: show title: Динаміка формальної моделі креолізованого віршованого тексту і його прагматичного впливу language: ukraine abstract: У статті представлено структуру креолізованого віршованого тексту у вигляді формальної моделі. Під креолізованим віршованим текстом у роботі розуміється візуальна поезія у всіх її проявах: конкретна поезія, фігурний вірш та заум. У статті простежується взаємозалежність динаміки структури креолізованого віршованого тексту та його прагматичного впливу на читача. Структура креолізованого віршованого тексту складається з таких конституентів, як вербальні елементи, графічні виражальні засоби, графічні стилістичні прийоми й зображувальні елементи. keywords: візуальна поезія, формальна модель тексту, прагматика тексту, вербальні елементи, зображувальні елементи, графічні стилістичні прийоми. creators_name: Вялікова, О. О. creators_id: sinoyo@nm.ru ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 20-25 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Білюк І. Л. Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі : вербальна і візуальна складові : дис… кандидата філол. наук : спец. 10.02.04 ''Германські мови'' / Інна Леонідівна Білюк. – Житомир, 2016. – 238 с. 2. Крутько Т. В. Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами / Т. В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи. – К., 2011. – С. 190–197. 3. Тельминов Г. Н. Интернет-реклама как вид креолизованного текста / Г. Н. Тельминов // Вестник Нижегородского университета имени Н. И. Лобачевского. – 2009. – № 5. – С. 300–304. 4. Каратаєва М. В. Особливості брендінгу Aplle : мовний та візуальний аспекти / М. В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи. – К., 2012. – С. 149–161. 5. Бедрик В. П. Комунікація та автокомунікація в сучасній українській візуальній поезії / В. П. Бедрик // Літературознавчі студії. – Вип. 35. – К. : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2012. – С. 33–37. 6. Стодолінська Ю. В. Класифікація креолізованих текстів у дискурсі маркетингу американських компаній дитячого одягу / Ю. В. Стодолінська // Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу ''Києво-Могилянська академія''. – Сер. : Філологія. Мовознавство. – Вип. 204. Том 216. – 2013. – С. 103–109. 7. Головина Л. В. Влияние иконических и вербальных знаков при смысловом восприятии текста : автореф. дисс. на соиск. научн. степени канд. филол. наук : спец. 10.02.19 ''Теория Языка'' / Л. В. Головина. – М., 1986. – 21 с. 8. Пойманова О. В. Семантическое пространство видеовербального текста : автореф. дисс. на соиск. научн. степени канд. филол. наук : спец. 10.02.19 ''Общее языкознание, социолингвистика, психолингвистика'' / Ольга Валентиновна Пойманова. – М., 1997. – 24 с. citation: Вялікова, О. О. (2017) Динаміка формальної моделі креолізованого віршованого тексту і його прагматичного впливу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). с. 20-25. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24761/1/6.pdf