relation: http://eprints.zu.edu.ua/24783/ title: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства creator: Свистун, О. creator: Калініченко, О. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: В сучасних умовах господарювання зростає обсяг інформації, підвищується її цінність для кожного суб’єкта ринкових відносин. Також підвищилась роль маркетингових комунікацій разом із зростанням ролі маркетингу на кожному підприємстві. Саме маркетингові комунікації забезпечують обмін інформацією між виробниками та споживачами в процесі реалізації товарів на ринку date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/24783/1/Svistun_O_Udoskonalennya_marketingovoyi_komunikatsiynoyi_politiki.PDF identifier: Свистун, О., Калініченко, О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". language: ukraine