eprintid: 24783 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/47/83 datestamp: 2017-05-31 09:19:42 lastmod: 2017-05-31 09:19:42 status_changed: 2017-05-31 09:19:42 type: article metadata_visibility: show title: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства language: ukraine abstract: В сучасних умовах господарювання зростає обсяг інформації, підвищується її цінність для кожного суб’єкта ринкових відносин. Також підвищилась роль маркетингових комунікацій разом із зростанням ролі маркетингу на кожному підприємстві. Саме маркетингові комунікації забезпечують обмін інформацією між виробниками та споживачами в процесі реалізації товарів на ринку creators_name: Свистун, О. creators_name: Калініченко, О. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг" refereed: TRUE citation: Свистун, О., Калініченко, О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24783/1/Svistun_O_Udoskonalennya_marketingovoyi_komunikatsiynoyi_politiki.PDF