relation: http://eprints.zu.edu.ua/24786/ title: Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами creator: Ковальова, Т. П. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм). Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор, синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і прагматичному аспектах. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/24786/1/11.pdf identifier: Ковальова, Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). с. 46-52. ISSN 2076-6173 language: ukraine