%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ковальова, Т. П. %D 2017 %F zu2:24786 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 1(85) %P 46-52 %T Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами %U http://eprints.zu.edu.ua/24786/ %X У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм). Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор, синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і прагматичному аспектах.