eprintid: 24786 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/47/86 datestamp: 2017-05-31 13:06:37 lastmod: 2017-05-31 13:11:59 status_changed: 2017-05-31 13:06:37 type: article metadata_visibility: show title: Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами language: ukraine abstract: У статті на матеріалі німецької мови досліджується ритмічна структура слоганів комерційної реклами. З'ясовано, що фонетичними складовими ритму виступають звукові повтори, рима, метричні компоненти, співрозмірність довжини й побудови мовленнєвих одиниць (ритмічних груп і синтагм). Виявлено лексико-синтаксичні засоби ритмізації, домінуючими серед яких є лексичний повтор, синтаксичний паралелізм та прийом перерахування. Проаналізована роль ритму у стилістичному і прагматичному аспектах. creators_name: Ковальова, Т. П. ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 46-52 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Эткинд Е. Разговор о стихах / Е. Эткинд. – М. : Изд-во "Детская литература" , 1970. – 239 с. 2. Брандес М. П. Стилистика текста. Теоретический курс : Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. / М. П. Брандес. – М. : Прогресс-Традиция; ИНФРА-М, 2004. – 416 с. 3. Шевчук Л. В. Приемы речевого воздействия в рекламных текстах В. Маяковского [Електронний ресурс] / Л. В. Шевчук // МОВА. – 2013. – № 20. – Режим доступу : http : / /dspace.onu.edu.ua :8080 /bitstream /123456789 /5892 /1 /43-45a.pdf. 4. Ворначев А. О. Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів (на матеріалі англійської мови) : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / Ворначев Андрій Олександрович ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці, 2009. – 20 с. 5. Самаріна В. В. Німецькомовний рекламний дискурс : прагматичний, когнітивний та лінгвостилістичний аспекти : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 "Германські мови" / В. В. Самаріна ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Х., 2010. – 20 с. 6. Чумичева Н. В. Метроритмические технологии рекламного программирования [Електронний ресурс] / Н. В. Чумичева // Вестник Адыгейского государственного университета. – Серия 2 : Филология и искусствоведение. – 2008. – Вып. 3. – Режим доступу : http :/cyberleninka.ru /article /n /metroritmicheskie- tehnologii-reklamnogo-programmirovaniya 7. Гумовская Г. Н. Ритм как фактор выразительности художественного текста (на материале английского языка) [Електронний ресурс] / Г. Н. Гумовская. – Режим доступу : http : / /www.dissercat.com /content /ritm- kak-faktor-vyrazitelnosti-khudozhestvennogo-teksta-na-materiale-angliiskogo-yazyka. 8. Боднар В. Т. Мова віршова й прозова / В. Т. Боднар [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http/ /www.ukrlit.vn.ua /5klas /6 /prose.html. 9. Прохватилова О. А. К вопросу о ритмизации дикторской речи / О. А. Прохватилова, П. В. Синицына // Вестник Волгоградского государственного университета. – Серия 2 : Языкознание. – 2013. – № 1 (17). – С. 170–174. 10. Печенёва Т. А. Коммуникативно-мотивационные ресурсы языка (фонетический аспект рекламного текста) [Електронный ресурс] / Т. А. Печенёва. – Режим доступу : http : / /elib.bsu.by /bitstream /123456789 /150581 /1 /статья5.pdf. citation: Ковальова, Т. П. (2017) Мовні засоби ритмізації слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(85)). с. 46-52. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24786/1/11.pdf