eprintid: 24808 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/48/08 datestamp: 2017-06-01 10:29:11 lastmod: 2017-06-01 10:29:11 status_changed: 2017-06-01 10:29:11 type: article metadata_visibility: show title: Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду language: ukraine creators_name: Данильчук, Д. О. ispublished: pub subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 4 pagerange: 5-9 refereed: TRUE citation: Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 5-9. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24808/1/Danilchuk_APSI2017.pdf