%0 Journal Article %A Гречуха, І. А. %D 2017 %F zu2:24828 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Прикладні аспекти психології особистісного зростання %N 2 %P 98-100 %T Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників %U http://eprints.zu.edu.ua/24828/ %X Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання, професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В., досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання «Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння» є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?» Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про себе, як суб’єкта власної активності.