eprintid: 24828 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/48/28 datestamp: 2017-06-01 12:34:07 lastmod: 2017-06-01 12:39:13 status_changed: 2017-06-01 12:34:07 type: article metadata_visibility: show title: Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників language: ukraine abstract: Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання, професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В., досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання «Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння» є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?» Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про себе, як суб’єкта власної активності. creators_name: Гречуха, І. А. creators_id: irina_greczucha@mail.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Прикладні аспекти психології особистісного зростання number: 2 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 98-100 refereed: FALSE citation: Гречуха, І. А. (2017) Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (2). с. 98-100. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24828/1/8%D1%8F.pdf