eprintid: 24895 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/48/95 datestamp: 2017-06-06 17:38:14 lastmod: 2017-06-06 17:46:25 status_changed: 2017-06-06 17:38:14 type: article metadata_visibility: show title: Організаційно-педагогічні умови використання вільного та відкритого програмного забезпечення в підготовці вчителів математики, фізики та інформатики language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема впровадження та використання вільного та відкритого програмного забезпечення в процес підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики через визначення та обґрунтування організаційно-педагогічних умов, що пов’язані з підготовкою суб’єктів освітнього процесу до використання вільного програмного забезпечення та його методичного супроводу, раціональний і виважений відбір вільного та відкритого програмного забезпечення, що, в свою чергу, сприяє формуванню сучасного світогляду на інформаційні процеси та їх реалізацію. keywords: вільне програмне забезпечення, відкрите програмне забезпечення, педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів creators_name: Величко, В. Є. creators_id: vladislav.velichko@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1 (87) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 43-48 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Биков В. Ю. Сучасні завдання iнформатизацiї освiти / В. Ю. Биков // Iнформацiйнi технологiї i засоби навчання [Електронний ресурс]. – 2010. – № 1 (15). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/ index.php/itlt/article/view/25/13. 2. Величко В. Є. Педагогічні умови використання вільного та відкритого програмного забезпечення при підготовці вчителів математики, фізики та інформатики / В. Є. Величко // Електронне наукове фахове видання "Науковий вісник Донбасу" № 1-2 (33-34), 2016. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua. 3. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013. 4. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології : [інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти] / Іван Павлович Підласий. – К. : Видавничий дім "Слово", 2004. – 616 с. 5. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. – 119 с. 6. Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів : [монографія] / [Жалдак М. І., Шишкіна М. П., Лапінський В. В., Скрипка К. І. та ін.] ; за наук. ред. проф. М. І. Жалдака. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 132 с. 7. Білоусова Л. І. Науково-практичні аспекти створення і впровадження електронного підручника для вищої школи / Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 2. – 28 c. citation: Величко, В. Є. (2017) Організаційно-педагогічні умови використання вільного та відкритого програмного забезпечення в підготовці вчителів математики, фізики та інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 43-48. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/24895/1/10.pdf